Thursday, July 2, 2015

♪ Telenor က Call Me Back ဝန္ေဆာင္မႈကို ျပန္လည္ အဆင့္ျမႇင့္တင္ ♫



မိုဘုိင္းဖုန္းအတြင္း ဘီလ္ကုန္ဆံုးေနသည့္အခါ ျပန္လည္ေခၚဆိုရန္ စာတိုေပးပို႔ႏိုင္သည့္ Call Me Back ဝန္ေဆာင္မႈကို Telenor က ျပန္လည္အဆင့္ျမွင့္တင္၍ မိတ္ဆက္လိုက္သည္ဟု သိရသည္။

ဝန္ေဆာင္မႈကို အသံုးျပဳလိုပါက *1*09(ေပးပို႔လိုေသာ ဖုန္းနံပါတ္)# ႐ိုက္ႏွိပ္၍ ေပးပို႔ရမည္ျဖစ္ၿပီး ေပးပို႔ လိုက္ေသာ ဖုန္းနံပါတ္သို႔ “ေက်းဇူးျပဳ၍ ဖုန္းျပန္လည္ေခၚဆိုပါ” ဟူေသာ SMS ကို ျမန္မာစာ၊ အဂၤလိပ္ စာ ႏွစ္ဘာသာျဖင့္ ေရာက္ရွိသြားမည္ဟု သိရသည္။

အဆိုပါဝန္ေဆာင္မႈအတြက္ ေငြေၾကးေပးေဆာင္ရန္ မလိုအပ္သည့္အျပင္ အသံုးျပဳႏိုင္သည့္ အႀကိမ္အေရ အတြက္ကိုလည္း ကန္႔သတ္ထားမည္မဟုတ္ေၾကာင္း၊ ထို႔အျပင္ ဝန္ေဆာင္မႈကို အျခားေသာ ေအာ္ပေရ တာမ်ား၏ မုိုဘိုင္းဖုန္းလိုင္းမ်ားဆီသို႔လည္း ေပးပို႔ႏိုင္ေၾကာင္း Telenor က ေၾကညာထားသည္။

Call Me Back ဝန္ေဆာင္မႈကို Telenor က ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ စက္တင္ဘာလတြင္ စတင္မိတ္ဆက္ ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ေသာ္လည္း ယခုအခါ အသံုးျပဳသူမ်ား လြယ္ကူေစရန္ႏွင့္ အျခားေသာ မိုဘိုင္းကြန္ရက္မ်ားဆီ သို႔ ေရာက္ရွိႏိုင္ရန္ ျပန္လည္အဆင့္ျမွင့္တင္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။

“ဒီဝန္ေဆာင္မႈက ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ ေနာက္တစ္ႀကိမ္ ေငြျဖည့္မွ ျပန္ေပးရမယ့္ ‘ႀကိဳသံုး’ လို႔ေခၚတဲ့ အေရးေပၚ ဖုန္းလက္က်န္ေငြ ၅၀၀ က်ပ္ ငွားရမ္း အသံုးျပဳႏိုင္ေစမယ့္ ဝန္ေဆာင္မႈကို ပ့ံပိုးေပးတဲ့ ဝန္ေဆာင္မႈေနာက္ တစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။ ႀကိဳသံုးဝန္ေဆာင္မႈကို အသံုးျပဳၿပီးထားသူေတြအတြက္ အခုအဆင့္ျမွင့္တင္ ထားတဲ့ ‘Call Me Back’ ဝန္ေဆာင္မႈကို ဆက္လက္အသံုးျပဳၿပီး မိသားစု၊ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ အၿမဲတမ္း ဆက္သြယ္မႈ ရွိေနမွာပါ” ဟု Telenor မွ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာသည္။

Telenor ၏ မိုဘုိင္းဖုန္းလိုင္းမ်ားသည္ လက္ရွိအခ်ိန္၌ တိုင္းႏွင့္ျပည္နယ္ ၁၁ ခုတြင္ ျဖန္႔ၾကက္ၿပီး မၾကာခင္တြင္ ကယားျပည္နယ္ႏွင့္ တနသၤာရီတိုင္းတို႔တြင္ ကြန္ရက္စတင္ ဖြင့္လွစ္ျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္ေတာ့ မည္ဟု သိရသည္။

Credit to ==> Internet Journal

No comments:

Post a Comment