Friday, May 15, 2015

♪ Power Bank တစ္လံုးကို ေရြးခ်ယ္ ဝယ္ယူမယ့္သူေတြ သိထားသင့္တဲ့ အခ်က္ (၇) ခ်က္ ♫

ယေန႔ေခတ္၌့ မိုဘိုင္းဖုန္း သုံးစြဲသူေတြ အေတာ္ေလး မ်ားျပားလာပါၿပီ ဖုန္းတစ္လုံး၏ သုံးစြဲႏိုင္သည့္ သက္တမ္းမွာ ဖုန္းအရည္အေသြးႏွင့္ ထုတ္လုပ္သူေပၚလိုက္၍ ကြာျခားေလ့ ရွိပါသည္။ ဖုန္းသုံးစြဲသူ အမ်ားစုမွာ ခရီးသြားလွ်င္ ဖုန္းအားထပ္မံ ျဖည့္သြင္းႏိုင္ရန္အတြက္ အလုပ္႐ႈပ္မခံ လိုၾကေသာေၾကာင့္ အလြယ္တကူ အားျဖည့္သြင္းႏိုင္ေသာ Power Bank မ်ားကိုသုံးစြဲ လာၾကသည္။ Power Bank မ်ား၏ လွ်ပ္စစ္အား သိုေလွာင္မႈႏွင့္ ေရရွည္သုံးစြဲႏိုင္မႈမွာ အမွတ္တံဆိပ္ေပၚ မူတည္၍ ကြာျခားသည္။ Power Bank ဝယ္ယူလိုသူမ်ား အေနျဖင့္ မိမိစိတ္ႀကိဳက္ ေရြးခ်ယ္ဝယ္ယူ ႏိုင္ရန္ႏွင့္ သံုးစြဲစဥ္ သိထားသင့္ေသာ အခ်က္မ်ားကို စုေပါင္း၍ေဖာ္ျပ ေပးလိုက္ပါသည္။

(၁) Brand ရွိေသာ တံဆိပ္ႏွင့္ Protection Function ပါေသာ Power Bank ကို ေရြးခ်ယ္ပါ။ အရည္အေသြး ေကာင္းေသာ Power Bank တစ္ခုမွာ Loud, Self-checking, Over Load, Protection, Short Circuit Protection, insulation Protection Function မ်ားပါဝင္ပါသည္။

(၂) Conversion rate ကို သတိျပဳၿပီး မိမိဖုန္း Device ႏွင့္ သင့္ေတာ္ေသာ Power Bank ကိုေရြးခ်ယ္ ဝယ္ယူပါ။

(၃) ေစ်းႏႈန္းႏွိမ့္ၿပီး mAh မ်ားေသာ Power Bank မ်ားမွာ အလြယ္တကူ Voltage instability ျဖစ္ေစၿပီး ေပါက္ကြဲမႈလည္း ျဖစ္ေစပါသည္။ Mobile Phone Device ၏ Power အမ်ိဳးအစားႏွင့္အညီ Mobile Power စြမ္းရည္ကို ေရြးခ်ယ္ပါ။ အရည္အေသြး ေကာင္းေသာ 10000 mAh အျပည့္ပါသည့့္ Power Bank မွာပံုမွန္ Smart Phone မ်ားကို ၄ ႀကိမ္မွ ၅ ႀကိမ္ထိ အားသြင္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာင္းေသာ Power Bank ၏ Conversion rate မွာ ၈၅ ရာခုိင္ႏႈန္း ေပၚမွာရွိၿပီး အနိမ့္ (သို႔မဟုတ္) ညံ့ေသာ Power Bank ၏ Conversion rate မွာ ၇၀ ရာခိုင္ႏႈန္း ေအာက္မွာသာ ရွိသည္။

(၄) Power Bank ကို ၾကာရွည္ အသံုးမျပဳပါက အနည္းဆံုး တစ္လတစ္ႀကိမ္ အားသြင္းေပးပါ။

(၅) အစုိဓာတ္ ကင္းမဲ့ေသာ ေနရာတြင္ အသံုးျပဳပါက Power Bank အတြက္ ပိုေကာင္းပါသည္။ Over Cold new, Over Head ႏွင့္ ဓာတုပစၥည္းရွိေသာ ေနရာတြင္ အသံုးမျပဳသင့္ပါ။

(၅) Voltage, Current ႏွင့္ Controller ႏွစ္ခုမွာ မူတည္ၿပီး အားသြင္းတဲ့စနစ္ ေျပာင္းလဲႏုိင္ပါသည္။

(၆) Power Bank ၌ရွိသည့္အားကို ကုန္ေအာင္ သံုးစြဲ၍ ရပါသည္။ သိုေသာ္ သိထားသင့္သည္မွာ ပါဝါသံုးစြဲမႈ ျမင့္မားေသာ အျမင့္ပိုင္း Device မ်ားကို အသံုးျပဳလ်င္ ဖုန္းဘက္ထရီ သက္တမ္းတုိသြား ႏိုင္ပါသည္။

No comments:

Post a Comment