Wednesday, March 18, 2015

Blogger Admin မ်ားအား လြပ္လြတ္စြာ ဖိတ္ေခၚျခင္း


မဂၤလာပါ
ခ်စ္လွစြာေသာ နည္းပညာ ညီအကိုမ်ားခင္ဗ်ား
က်ေနာ္ရဲ့ ပိုစ့္ေခါင္းစဥ္ေလးကိုျမင္တာနဲ႔ ဘာဆိုတာကိုသိၾကမွာပါ၊

 ဒီလိုမိ် ဳ းရင္းႏွီးခင္မင္စြာျဖင့္ ဖိတ္ေခၚခ်င္ေနခဲ့တာၾကာပါၿပီ
က်ေနာ္ဒီ Blog ေလးကိုစတင္ကတည္းက အားလံုးအတြက္ပဲ
ရည္ရြယ္ခဲ့တာျဖစ္လို႔ တကယ္လည္းႀကိဳ းစားျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။

ေအာင္ျမင္တယ္မေျပာသာေပမယ့္ က်ေနာ္နဲ႔ တစ္ျခားေသာ
ညီအကိုမ်ားရဲ့ ၀ိုင္း၀န္းကူေပးမႈေတြေၾကာင့္ အတိုင္းအတာတစ္ခုထိ
က်ေနာ္တို႔ ခ်ီတက္ႏိုင္ခဲ့ၾကပါၿပီ။

က်ေနာ္ဒီပို္စ့္ေလးကို ေရးလိုက္ရတဲ့ အဓိကအေၾကာင္းရင္းကေတာ့
တစ္ဦးတစ္ေယာက္တည္း မတတ္ႏိုင္ေတာ့လို႔၊ သို႔တည္းမဟုတ္
ပိုစ့္မ်ားမ်ားနဲ႔၊ Admin မ်ားၿပီး ဆရာႀကီးလုပ္ၿပီး ေအာင္ျမင္ခ်င္လို႔ ဆိုတဲ့
ေသြးပုပ္မိ် ဳ းလုံုး၀မရွိဘူးဆိုတာကို က်ေနာ္တင္ေပးခဲ့သမွ် ပိုစ့္တိုင္းရဲ့
အာေဘာ္ေတြက သက္ေသျပႏိုင္ပါလိမ့္မယ္...

FB နဲ႔ Blog တို႔ရဲ့ Comments Box မ်ားမွ ေတာင္းဆိုမႈတိုင္းအားလံုးကို
မတင္ေပးႏိုင္ခဲ့ေပမယ့္လည္း %85% ရာခိုင္ႏႈန္းေလာက္ထိ
အပင္ပန္းခံၿပီး ေရးတင္ေပးေနပါတယ္။ ေနာက္လည္း ေတာင္းဆိုမႈတိုင္းကို
အထူးႀကိဳ ဆိုေနသလို အားလံုးအဆင္ေျပေအာင္လည္း
အေကာင္းဆံုးမဟုတ္ေတာင္မွ အတတ္ႏိုင္ဆံုး ကူညီေပးသြားမွာျဖစ္ပါတယ္။

က်ေနာ္ Blog ေလးဟာ နည္းပညာႏွင့္ ေဆာ့၀ဲမ်ား မွ်ေ၀ဖုိ႔အတြက္
သီးသန္႔ျဖစ္သလို၊ တစ္ျခားေသာ သုတရသ၊ စာေပမ်ားကိုလည္း
အခ်ိန္နဲ႔ တစ္ေျပးညီစြာ ဖတ္ရႈႏိုင္ေအာင္ဆိုၿပီးေတာ့ ဖြင့္လိုက္ထားတာ
ျဖစ္ပါတယ္။

က်ေနာ္နဲ႔အတူ ၀ါသနာခ်င္း တူသူ ဘယ္သူမဆို
 နည္းပညာႏွင့္ ေဆာ့၀ဲမ်ား မွ်ေ၀ခ်င္တယ္ဆိုရင္ေတာ့
အားလံုးကို လြပ္လြတ္စြာ ဖိတ္ေခၚပါတယ္ခင္ဗ်ား...

Blogger ညီအကိုမ်ားအတြက္လည္း ညီအကိုတို႔ရဲ့
ဆိုက္အသီးသီးမွာ က်ေနာ္တတ္ႏိုင္သေလာက္ ျပန္လည္
မွ်ေ၀ေပးသြားမွာလည္း ျဖစ္ပါတယ္။

က်ေနာ္ Blog မွာ ဘာေၾကာ္ျငာ ADS မွလည္း မခံထားသလို
Blog ပိုစ့္မ်ားနဲ႔ ပတ္သလို႔ ညီအကိုတို႔အတြက္လည္း ဘာစည္းမ်ဥ္း
ဥပေဒမွ မရွိပါဘူးခင္ဗ်ား စိတ္ႀကိဳ က္မွ်ေ၀ႏိုင္ပါတယ္။

ဒီေနရာမွာ က်ေနာ္အေတြ႔အႀကံဳ ေလးကို ထပ္ေလာင္းေျပာၾကားလိုပါတယ္
က်ေနာ္လည္း ဒီ Blog ေလးကို စေရးတဲ့အခ်ိန္ကစၿပီး အခုခ်ိန္ထိဗ်ာ
မပိုင္မႏိုင္တဲ့ ပိုစ္မ်ားေတာင္းဆိုလာၾကၿပီဆိုရင္ေတာ့ တစ္ျခား ႏိုင္ငံျခား
Blog မ်ားနဲ႔ ျပည္တြင္း၊ ျပည္ပ နည္းပညာဆိုက္မ်ားကို ကူးလိုက ကူးၿပီး
Ref-လုပ္လိုက Ref-လုပ္ကာ တင္ေပးေနရသလို၊
ကိုယ္ပိုင္ဆိုတဲ့ ပိုစ္မ်ားကိုလည္း ဖန္တီးေရးသားႏိုင္ခဲ့တာဟာ
 လုပ္သက္က စကားေျပာလာတယ္လို႔ အာမခံရဲပါတယ္။

တက္သစ္စ Blogger ညီအကိုေတြနဲ႔ တစ္ျခားေသာ နည္းပညာ၀ါသနာရွင္မ်ား
အေနျဖင့္လည္း က်ေနာ္လို ဘ၀မိ် ဳ းထပ္တူ ႀကိဳ ျဖတ္ၾကရမွာျဖစ္လို႔
ေန႔စဥ္အလုပ္ျဖစ္ၿပီး ကိုယ္တတ္သိသေလာက္ကို တစ္ျခားသူမ်ားကိုလည္း
ကိုယ္လိုသိလာေအာင္ တတ္လာေအာင္ ေစတနာျဖင့္ မွ်ေ၀ေပးလိုတယ္ဆိုရင္ေတာ့
လာသာလာခဲ့ပါလို႔ အၾကံျပဳ ေျပာၾကားလိုပါတယ္ခင္ဗ်ား...

က်ေနာ္နဲ႔အတူ နည္းပညာခ်စ္ပရိတ္သတ္ႀကီးမ်ားကို
မိမိတတ္သိသေလာက္ေသာ  နည္းပညာႏွင့္ ေဆာ့၀ဲမ်ား
မွ်ေ၀ခ်င္တယ္ဆိုရင္ေတာ့ ဒီပိုစ့္ရဲ့ေအာက္ Comments Box မွာ
ညီအကိုတို႔ရဲ့ Admin Email ေလးကို ထားခဲ့ေပးပါခင္ဗ်ား
က်ေနာ္ အားလံုးကို Admin အျဖစ္ Invite လုပ္ေပးသြားမွာ
ျဖစ္ပါေၾကာင္း အသိေပး ဖိတ္ေခၚပါတယ္ခင္ဗ်ား...


အားလံုးကို ခ်စ္ခင္ေလးစားလွ်က္

Admin ဇူးနစ္


အဆင္ေျပပါေစ
ဇူးနစ္(နည္းပညာ)
 www.zunite.org

No comments:

Post a Comment