Friday, January 9, 2015

အခ်စ္ကဗ်ာေလးေတြဖတ္ခ်င္သူေတြအတြက္ Love Poem.apk



ေရနီသားျဖိဳးေလးမွမဂၤလာပါလုိ႔ႏႈတ္ဆက္ပါတယ္
ကြ်န္ေတာ္အခုတေလာကဗ်ာကိုသီးသန္႔ဖတ္ခ်င္တဲ႔သူေတြအတြက္
ကြ်န္ေတာ္ကဗ်ာဘေလာ့ေလးလုပ္ေနလုိ႔ပါ
အခုေတာ႔ျပီးဆံုးသြားပါျပီ
ကြ်န္ေတာ့္ကိုကဗ်ာေတြေပးပို႔ထားတဲ႔သူေတြေရာ

ဒီApplicationေလးမွာတင္ထားပါတယ္ကဗ်ာေတြ
ဒီေဆာ့၀ဲေလးမွာေတာ့ကြ်န္ေတာ္ကဗ်ာေတြးသီးသန္႔တင္ထားမွာပါ
လုိခ်င္တဲ႔သူေတြေဒါင္းႏိုင္ပါတယ္
ေဒါင္းခ်င္ရင္ေတာ့ေအာက္ကလင့္မွာေဒါင္းပါ

Download Link>>>>Box

ေဒါင္းေလာ့ဆြဲနည္း

1.ကြ်န္ေတာ္္ေပးထားတဲ႔ Boxဆိုတဲ႔စာေလးကိုႏွိပ္လုိက္ပါ
2.Boxလင့္ထဲ၀င္သြားပါလိမ့္မယ္
3.ျပီးရင္ခဏေစာင့္လုိက္ပါ Downloadဆိုတာေပၚလာပါလိမ့္မယ္ႏွိပ္လုိက္ပါ
4.100%ျပည့္သြားျပီဆိုရင္Love Poemsဆိုတဲ႔ေဆာ့၀ဲေလးကိုPhone ထဲမွာInstallလုပ္လို႔ရပါျပီ

ေဒါင္းေလာ့ဆြဲတာအဆင္မေျပရင္ေတာ့
ကြ်န္ေတာ္႔ဖုန္းနံပါတ္09974189389ကိုဆက္သြယ္ပါ

အဆင္ေျပပါေစလုိ႔ေရနီသားျဖိဳးေလးဆုေတာင္းလ်က္......


အဆင္ေျပပါေစ..

ေမာင္ေပါက္< Knowledge Note >
www.maungpauk.org

No comments:

Post a Comment