Thursday, August 1, 2013

ရင္ဘတ္ခ်င္းတူသူမ်ားသို ့




က်ေနာ္တို ့မျပန္ခင္ တစ္ခါေလာက္ေတာ့ ကြာလာလမ္ပူမွာ ဆံုၾကတာေပါ့ဗ်ာ

က်ေနာ္တို ့မေသခင္ အလႈၾကီးၾကီး ေက်ာင္းၾကီးတစ္ခု လႈၾကည္ၾကတာေပါ့ဗ်ာ

က်ေနာ္တို ့လစာေကာင္းအခြင့္သာေန ့စဥ္ တစ္လစာေလာက္ဒါနျပဳလႈၾကမယ္ဗ်ာ

အေဖတို ့အေမတို ့မေသခင္ ေက်ာင္းေဆာင္ၾကီးတစ္ခုလႈေတာ့မယ္
လို ့ေျပာၾကမယ္ဗ်ာ

က်ေနာ္တို ့အထက္ေရာက္ေနစဥ္ မရွိဆင္းရဲသားေတြအတြက္ ျပန္ၾကည့္ရေအာင္ဗ်ာ

က်ေနာ္တို ့ေကာင္းေကာင္းစားေနရရင္ နဲနဲေလွ်ာ့စား ငတ္ေနသူကိုခြဲေၾကြးရေအာင္ဗ်ာ

က်ေနာ္တို ့မိဘရွိ ၊အနာဂတ္ရွိ ၊ ဒါဆို မိဘမဲ့ေတြရဲ့ အိမ္မက္ေတြကို ေဆးခ်ယ္မယ္ဗ်ာ

က်ေနာ္တို ့အခ်ိန္နဲနဲပို ပညာတတ္တယ္ ပညာငတ္ေနသူေတြကို စာျပန္မွ်မယ္ဗ်ာ

က်ေနာ္တို ့အခ်ိန္ေကာင္းေနရာေကာင္း ဒါဆို မရွိသူေတြ ျပန္ကူဖို ့ ၾကိဳးစားၾကမယ္ဗ်ာ

အေသးအမႊားအတြက္ က်ေနာ္တို ့ရန္မျဖစ္ဘူး ရင္ဘတ္ခ်င္းတူ လက္တြဲၾကမယ္ဗ်ာ

အက်ိဳးမရွိတာအတြက္က်ေနာ္တို ့အခ်ိန္ကုန္မခံ လုပ္ႏိုင္စြမ္းရွိသေလာက္လုပ္မယ္ဗ်ာ

ေက်ာင္းၾကီးေဆာက္မယ္ လမ္းၾကီးခင္းမယ္ ျပန္ေတြးမိတိုင္း ပီတိျဖစ္ေစမယ္ဗ်ာ

 

Composed by ေမာင္စြယ္စံုက်မ္း @ 31-7-2013 @ 10:53PM

No comments:

Post a Comment