Facebook က သူ႔ရဲ႕ လူမႈကြန္ရက္ကို အသံုးျပဳသူအားလံုး ၀င္ေငြရေစမယ့္
နည္းလမ္းမ်ားကို ရွာေဖြေနပါတယ္။ Facebook က ပို႔စ္ကို ႏွစ္သက္သူမ်ားက
ပို႔စ္တင္သူအား ဆုေငြခ်ီးျမွင့္ႏုိင္မယ့္ နည္းလမ္းမ်ားအတြက္ စစ္တမ္းမ်ား
ေကာက္ယူေနပါတယ္။
အဲဒီ စစ္တမ္းမွာ ဆုေငြခ်ီးျမွင့္ဖို႔အတြက္ ဘယ္လိုနည္းလမ္းမ်ားကို ႏွစ္သက္သလဲ ဆိုတာကို ေမးျမန္းထား ပါတယ္။ အဲဒီနည္းလမ္းေတြထဲမွာ Call to Action Button ကို အသံုးျပဳျခင္း၊ Like, Comment မ်ားစြာ ရသူကို ဆုခ်ျခင္း ၊ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းတစ္ခုအတြက္ ေၾကာ္ညာေပးတဲ့ ပို႔စ္မ်ားကို ဆုခ်ျခင္း၊ အလွဴေငြထည့္၀င္ဖို႔နဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ ပို႔စ္မ်ားကို ဆုခ်ျခင္း၊ ပို႔စ္မ်ားမွာပါတဲ့ ေၾကာ္ညာမွ ၀င္ေငြကို မွ်ေ၀ေပးျခင္း စတဲ့ နည္းလမ္းမ်ား ပါ၀င္ပါတယ္။
စစ္တမ္းမွာေတာ့ Verified Users မ်ားကို ရည္ရြယ္တာျဖစ္ေပမယ့္ Users အားလံုးအတြက္ ျပဳလုပ္ေပးဖို႔ Facebook ကစဥ္းစားေနပါတယ္။ စစ္တမ္းကို Verified Users မ်ားကိုသာ ျပသ ေမးျမန္းခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။ Facebook က Publishers မ်ားကိုသာ Instant Articles မ်ားထဲမွာ ေၾကာ္ညာမ်ား ထည့္သြင္းၿပီး ၀င္ေငြရွာႏုိင္ေအာင္ လက္ရွိမွာ ျပဳလုပ္ေပးထားပါတယ္။
YouTube က ၂၀၀၇ ခုနွစ္မွာ ဗီဒီယို လႊင့္တင္သူမ်ားအတြက္ ေၾကာ္ညာ၀င္ေငြမ်ားကို မွ်ေ၀ေပးတဲ့ ၀န္ေဆာင္မႈကို ျပဳလုပ္ေပးခဲ့ပါတယ္။ ဂိမ္းကစားမႈကို တိုက္ရိုက္ ျပသတဲ့ Twitch ကလည္း ဂိမ္းကစားသူမ်ားအတြက္ ၀င္ေငြရရွိေအာင္ ျပဳလုပ္ေပးထားပါတယ္။ Facebook ရဲ႕ ယခု ၀န္ေဆာင္မႈဟာ သူ႔ရဲ႕ လူမႈကြန္ရက္မွာ ပို႔စ္မ်ား မွ်ေ၀မႈ ပမာဏကို ျမင့္တက္ေအာင္ ျပဳလုပ္ျခင္းျဖစ္တယ္လို႔ ကြ်မ္းက်င္သူမ်ားက သံုးသပ္ပါတယ္။
အဲဒီ စစ္တမ္းမွာ ဆုေငြခ်ီးျမွင့္ဖို႔အတြက္ ဘယ္လိုနည္းလမ္းမ်ားကို ႏွစ္သက္သလဲ ဆိုတာကို ေမးျမန္းထား ပါတယ္။ အဲဒီနည္းလမ္းေတြထဲမွာ Call to Action Button ကို အသံုးျပဳျခင္း၊ Like, Comment မ်ားစြာ ရသူကို ဆုခ်ျခင္း ၊ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းတစ္ခုအတြက္ ေၾကာ္ညာေပးတဲ့ ပို႔စ္မ်ားကို ဆုခ်ျခင္း၊ အလွဴေငြထည့္၀င္ဖို႔နဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ ပို႔စ္မ်ားကို ဆုခ်ျခင္း၊ ပို႔စ္မ်ားမွာပါတဲ့ ေၾကာ္ညာမွ ၀င္ေငြကို မွ်ေ၀ေပးျခင္း စတဲ့ နည္းလမ္းမ်ား ပါ၀င္ပါတယ္။
စစ္တမ္းမွာေတာ့ Verified Users မ်ားကို ရည္ရြယ္တာျဖစ္ေပမယ့္ Users အားလံုးအတြက္ ျပဳလုပ္ေပးဖို႔ Facebook ကစဥ္းစားေနပါတယ္။ စစ္တမ္းကို Verified Users မ်ားကိုသာ ျပသ ေမးျမန္းခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။ Facebook က Publishers မ်ားကိုသာ Instant Articles မ်ားထဲမွာ ေၾကာ္ညာမ်ား ထည့္သြင္းၿပီး ၀င္ေငြရွာႏုိင္ေအာင္ လက္ရွိမွာ ျပဳလုပ္ေပးထားပါတယ္။
YouTube က ၂၀၀၇ ခုနွစ္မွာ ဗီဒီယို လႊင့္တင္သူမ်ားအတြက္ ေၾကာ္ညာ၀င္ေငြမ်ားကို မွ်ေ၀ေပးတဲ့ ၀န္ေဆာင္မႈကို ျပဳလုပ္ေပးခဲ့ပါတယ္။ ဂိမ္းကစားမႈကို တိုက္ရိုက္ ျပသတဲ့ Twitch ကလည္း ဂိမ္းကစားသူမ်ားအတြက္ ၀င္ေငြရရွိေအာင္ ျပဳလုပ္ေပးထားပါတယ္။ Facebook ရဲ႕ ယခု ၀န္ေဆာင္မႈဟာ သူ႔ရဲ႕ လူမႈကြန္ရက္မွာ ပို႔စ္မ်ား မွ်ေ၀မႈ ပမာဏကို ျမင့္တက္ေအာင္ ျပဳလုပ္ျခင္းျဖစ္တယ္လို႔ ကြ်မ္းက်င္သူမ်ားက သံုးသပ္ပါတယ္။
Credit to ==> Myanmar Digital Life Journal
No comments:
Post a Comment