Wednesday, May 4, 2016

♪ Facebook Page Admin မ်ားအတြက္ လွ်ိဳ႕၀ွက္ခ်က္တစ္ခု ? ♫


1

သင့္ရဲ႕ Facebook Page မွာေန႔စဥ္ Customers မ်ားစြာက Messages မ်ားေပးပို႔ၿပီးသင့္ရဲ႕ ၀န္ေဆာင္မႈ၊ ထုတ္ကုန္မ်ားအေၾကာင္းေမးျမန္းစံုစမ္းတယ္ဆိုပါစို႔။ ေဖာက္သည္တစ္ေယာက္ ေမးျမန္းထားတဲ့ သတင္းအခ်က္အလက္ကိုသင္ကမေျဖၾကားႏို္င္ေသးရင္ေတာင္မွတ္စုတိုအျဖစ္ အက်ဥ္းခ်ဳပ္ မွတ္သားထားႏုိင္ရင္ အခ်ိန္ကုန္ သက္သာေစပါတယ္။ ဒီလိုလုပ္ထားရင္ေနာက္ပိုင္းမွာအဲဒီ Conversation တစ္ခုလံုးမွ ေဖာက္သည္နဲ႔ သင္ ေျပာထားတဲ့ Messages မ်ားစြာကို ျပန္လည္ဖတ္ရႈဖို႔ မလိုေတာ့ပါဘူး။မွတ္စုတိုအက်ဥ္းခ်ဳပ္ကိုသာဖတ္ရႈၿပီးေဖာက္သည္ရဲ႕ ျပႆနာကို ျပန္လည္ေျဖရွင္းေပးႏိုင္ပါတယ္။Conversation တစ္ခုအတြက္ မွတ္စုမ်ားမွတ္သားႏုိင္တဲ့ စြမ္းေဆာင္ခ်က္ကို Facebook က ထည့္သြင္းေပးထားပါတယ္။
ဒီစြမ္းေဆာင္ခ်က္ဟာ Page Admin တစ္ေယာက္ထက္ပိုရွိတဲ့ Page မ်ားအတြက္လည္း အသံုး၀င္ပါတယ္။ သင္ မသိတဲ့ အေၾကာင္းအရာကိုမွတ္စုမွတ္သားထားပါ။ အျခား Admin တစ္ေယာက္ကအဲဒီ Conversation ကိုအစအဆံုးဖတ္စရာမလိုဘဲမွတ္စုကိုသာဖတ္ၿပီး ျပႆနာကိုေျဖရွင္းေပးႏိုင္တဲ့အတြက္ အခ်ိန္ကုန္ သက္သာေစပါတယ္။
သင့္ရဲ႕ Facebook Page ကိုသြားပါ။ Messages Tab ကို ႏွိပ္ပါ။
1
မွတ္စုမွတ္သားခ်င္တဲ့ ဘယ္ဘက္ျခမ္းမွ Conversation တစ္ခုကိုေရြးပါ။ ညာဘက္ျခမ္းမွ Add Notes ကို ႏွိပ္ပါ။
2
Add New Note Window ေပၚလာရင္ မွတ္စုကိုေရးသားပါ။ Confirm ကို ႏွိပ္ပါ။
3
ဒါဆိုရင္ အဲဒီ Conversation ရဲ႕ ညာဘက္ေအာက္ေျခမွာအက်ဥ္းခ်ဳပ္ မွတ္စုတိုကို ျမင္ေတြ႔ႏိုင္ပါၿပီ။ မွတ္စုနဲ႔ အတူမွတ္သားထားတဲ့ Admin အမည္ကိုလည္း ျပသေပးထားပါတယ္။ မွတ္စုေၾကာင့္ သင္ကိုယ္တိုင္ျဖစ္ေစ၊ အျခား Page Admin က ျဖစ္ေစ Conversationတစ္ခုလံုးကို ျပန္ဖတ္စရာမလိုေတာ့ပါဘူး။
4
Conversation တစ္ခုမွာမွတ္စုမ်ားစြာမွတ္သားႏိုင္ပါတယ္။ ေဖာက္သည္ ေမးျမန္းတာကိုေျဖၿပီးရင္ Delete ကို ႏွိပ္ၿပီးမွတ္စုကိုဖ်က္ႏိုင္ပါတယ္။

Credit to ==> Myanmar Digital Life Journal

No comments:

Post a Comment